torsdag, september 06, 2012

Gunni & Lasses bröllopstårta

Färgerna va ljusgul , svart och grafitgrå
Jag blev inte alls nöjd med dekorationen som jag hade tänkt mig så det blev grafitgrått band med ett svart över runt tårtan eftersom Gunni & Lasse ville ha deras färger med på tårtan. Det blev mycket bättre än det jag hade tänkt från början.
 Överst satte jag en svart (typ) fluga (Lasse) och det skulle ha varit en grafit grå klänning (Gunni) men jag vet inte vad man kan kalla den :)
 I slutänden blev jag väldigt nöjd med mina sockerpast-blommor, tyckte dom blev så "levande" Söta.
 Här löper brudparet amok på tårtan ;-)
Dom fick smaska på citron och choklad mousse mellan sockerkasbotten. Spacklad med philadelphia frosting
Och brudparet själva i all sin vackra prakt
Grattis!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar