fredag, mars 18, 2011

Tre objekts kurs

Va på kurs på Scrapperiet.se som hölls av Lotta 
Gjorde en presentask, ett minialbum och ett kort. Hur underbart kul som helst.




Nu ska de bara dekoreras färdigt. Pysslade till några vita blommor från Youdo.se som jag färgade en smula.

Papper och organsa band och Rhinestones från

Har dekorerat färdigt kortet och minialbumet. Till min mor blir det.
 Stämplade lite här och där. Strök kanterna med sama stämpelfärg. Använde hörnpunch på korten och ramen runt korten. Använde cardstock i olika färger bakom korten som ram.
Stämplade pappret innan jag satte dit kortet.
Minialbumet med ungarna i blir nog poppis hos min mor :)


3 kommentarer:

  1. Fortfarande bök faktiskt. Men det gick ju! =)

    Visst var det skoj med kursen! Har gjort kort på löpande band hemma idag! Och så gjorde jag ett helt set i påsk tema, som mormor ska få i påsk present, ev gör jag till mamma me. =)

    Puss puss, tack för att du länkar mig!

    SvaraRadera
  2. Synd att jag jobbar i helgen, annars kunde vi haft nån scrap maraton hemma! :)

    SvaraRadera
  3. Ja men snart så kan vi ha det hela veckor :)
    Bara vi får barnvakt.

    SvaraRadera