söndag, mars 20, 2011

Låda med fack, arkivmaps inspirerd

Denna förvarings box är arkivmaps inspirerad, de va så det började. Men jag kom inte på vad jag skulle ha en arkivmap till eftersom den är öppen ner till. Jag ville ha mina blommor och annat krafs i den, alltihopa hade ju samlats på botten i den. Så jag hittade denna på nätet.
Detta är en prototyp som min dotter ska få när hon vaknar imorgon bitti. Hon kan nog fylla den med både det ena och det andra.
Jag var ju tvungen att öva på något, så en bunt gamla billiga papper kom väl till användning, pga det är den lite slapp också, Cardstock är nog att regomendera. :)
 
Dom blå flikarna är vanliga brev som jag snittsat till lite.
Här ser ni flikarna från sidan.

Shoppade loss en smula på Scrapperiet förut och hittade papprena jag tänker använda till min, förhoppnigsvis vackra låda, så det blir till å scrappa på i veckan om tid finns. Jobbar fel skift för pyssel.
Det blir mest playdates och jobba. En tur till bokhandeln eller nått för bruna kuvert också, kan nog vara en bra ide.

1 kommentar:

  1. Blev ju kanon! Ska bli spännande att se med de fina papprena du handlade igår! =)
    Jag fick hem min babs idag, så nu kan man handla me kort oxå... ;)

    puss o kram!

    SvaraRadera